sobota, 7 lipca 2012

Majette, 6230 graftów FUSE głowa + broda (fue)


foto: efekt 3 miesiące po zabiegu (słabe światło, wszystkie zdjęcia efektów po zabiegu zrobione i wysłane do nas przez pacjenta)

Majette był bardzo trudnym przypadkiem. Pacjent wcześniej zaufał mniej renomowanym klinikom, skutki tej decyzją były dla niego opłakane. Aby to opisać wystarczy przytoczyć słowa samego Majette z jego wątku* (znajduje się tutaj także obszerna relacja przez napisana przez pacjenta osobiście) na forum zachowajwlosy.pl :

"Natomiast poniżej wstawiam krótkie streszczenie już bez emocji kiedy ochłonąłem po wszystkim. Zaznaczam ,że mój przypadek jest skrajny, donor był zrujnowany kilkoma stripami,z przodu i na górze była masakra,widoczne punch,koszmarna linia, rzadzizna, i załamanie nerwowe. Generalnie włosy miałem cienkie,matowe i słabe, ale kuracja tez zrobiła swoje/ intensywna od 8 ponad miesięcy.Wszystko razem można było podsumować jako : jeden wielki koszmar."

Majette prowadził swój wątek także na forum lysienie.info, jednak postanowił kontynuować go wyłącznie na forum Zachowaj Włosy z powodu spamowania tematu przez anonimowych użytkowników.

Majette od dłuższego czasu szukał rozwiązania swojego problemu. Renomowane europejskie kliniki albo jego przypadek odrzucały albo uznawały, że "donor" Majette jest wyczerpany i jedyna możliwość to użycie włosów z ciała (użycie wyłącznie włosów z ciała w zdecydowanej większości przypadków wygląda nienaturalnie). Zespół kliniki dzięki autorskich metodom i doświadczeniu dr. Arvinda Poswala wykonał zabieg, w którym udało się z mocno wyeksploatowanego już donoru pobrać 3490 graftów (wszystko oczywiście z głowy).



foto: donor przed zabiegiem i siedem miesięcy po zabiegu (efekt nie jest końcowym)

Zabieg obejmował głównie zamaskowanie blizn powstałych po wcześniejszych, nieumiejętnie wykonanych zabiegach, korektę nieumiejętnie wykonanej i nienaturalnie wyglądającej linii włosów, a także zagęszczenie łysiejącej korony. Ostatecznie przeszczepionych zostało 6230 graftów - 3490 graftów z głowy i 2740 graftów z brody. Średnia ilość włosów na graft pobrany z głowy w przypadku Majette to mniej niż 2 (poniżej przeciętnej, ), z brody pobrano niemalże wyłącznie grafty jednowłosowe (co jest normalne w przypadku graftów pobieranych z tego obszaru).


Majette jest obecnie bardzo zadowolony z efektów, mimo, że nie są jeszcze końcowymi. Twierdzi, że zabieg  w Dr. A's Clinic dosłownie zmienił jego życie. Dzięki jego osobistym poleceniom klinikę dr. Arvinda Poswala odwiedził jeden z jego znajomych, a drugi planuje zabieg w najbliższej przyszłości (obydwoje doskonale zorientowani w temacie transplantologii włosów).



foto: linia włosów przed zabiegiem, 4 i 6 miesięcy po zabiegu

foto: korona przed zabiegiem i 7 miesięcy po zabiegu


foto: miejsce pobrania włosów z brody przed zabiegiem i dwa tygodnie po zabiegu

Pozostałe zdjęcia Majette są dostępne na globalnej stronie kliniki: galeria
Majette o opinię na temat Dr. A's Clinic zapytać można tutaj: forum "Zachowaj Włosy"






3 komentarze:

  1. Wszystkie osoby okaleczone i poszkodowane przez "doktora" Juliusz Prandecki
    na skutek wykonania nieudanego przeszczepu włosów metodą STRIP w warunkach
    chałupniczych (mieszkanie na ul. Hoża) proszone są o kontakt pod adres poszkodowani.prandecki@gmail.com

    Zgłosiły się już dziesiątki osób z Warszawy po nieudanej transplantacji włosów u doktora Juliusz Prandecki
    UWAGA Juliusz Prandecki nie jest i nigdy nie był chirurgiem i nadal wykonuje przeszczep włosów!!

    Trwałe i widoczne blizny pooperacyjne na głowie, okaleczenia, wielotygodniowe bolesne gojenie się głowy, nieprzyjęte przeszczepy,
    uszkodzenie wcześniej zdrowych nerwów włosowych i nagłe łysinie po zabiegu to tylko niektóre opinie które otrzymujemy.
    ZOSTAŁEŚ OSZUKANY I POSZKODANY PISZ!! poszkodowani.prandecki@gmail.com



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem przeszczep wlosow u dr Prandeckiego. Wydawał mi sie on najbardziej sensownym lekarzem, patrząc po jego doświadczeniu. Byłem pełen obaw czytając opinie na forum. Zwróciłem uwagę na wszystko i byłem bardzo podejrzliwy. Przeszczep był jakis rok temu. Jestem bardzo zadowolony !!! Absolutnie nie żałuje !!! Ludzie to co jest wypisywane to absolutne kłamstwo!!!!! Dr jest doktorem , a nie "doktorem" , świadczą o tym dyplomy i inne świadectwa, szkolenia, doświadczenie. Zabieg wykonywany jest w bloku mieszkalnym, ale to nie jest mieszkanie. Jest całkowicie przystosowane na klinikę. Wszystko odbywa sie bardzo profesjonalnie . Przecież nie trzeba głowy mocno użyć zeby wiedziec , ze jakby cos było nie tak, to klinika noe mogłaby funkcjonować !! Znam sie na temacie bo pracuje jako ratownik medyczny.
      A o samym zabiegu: miałem 800 wszczepów, na bardzo duże zakola. Naturalnie obniżyli mi linie włosa, chciałem niżej ale dr sie nie zgodził . I całe szczęście :) blizna od pobrania niewidoczna bo dbałem o nia, włosy wyrosły , jest ogromna zmiana .
      POLECAM DR PRANDECKIEGO! Ludzie NIE WIERZCIE w kłamstwa , to jakis czarny PR konkurencji. Byłem, widziałem ,
      Zrobiłem !!! Pozdrawiam

      Usuń
    2. W dupie byłeś gówno widziałeś

      Usuń